Hallo Holland 7

Het heeft lang geduurd voordat we tijd hadden om een Hallo Holland te schrijven. Toch willen we graag nog laten weten wat we de laatste andere halve week nog gedaan hebben op de dovenschool.

hallo_holland_07_01

De laatste avond dat Michel, Karine en Kris er waren hebben we glow in the dark staafjes en lollies uitgedeeld aan de kinderen. Het zijn lichtgevende staafjes, waar je armbandjes van kan maken, die licht geven in het donker. Nou dat was dolle pret, de kinderen stonden te dansen en zwaaiden met hun armen. Het was een leuke avond.

hallo_holland_07_02

De volgende morgen vertrokken ze richting Entebbe. Wij en Mark bleven nog een week. Nog op de binnenplaats van de meisjes slaapzalen geschilderd en toen zat het voor ons er ook op.

hallo_hallond_07_03

Donderdags zijn we nog naar Ivo en zijn familie geweest en hebben 2 matrassen gebracht, 2 geitjes en natuurlijk eten. Ze waren er heel blij mee.

hallo_holland_07_05

hallo_holland_07_06

Helaas hebben we Richard (die zijn zoontje aan ons wilde geven) niet meer gezien ,zodat we voor zijn familie niets hebben kunnen doen , want we weten niet waar hun village is en hebben ook geen telefoon nummer. Zodra we in februari weer naar Uganda gaan , zullen we onze best doen ze op te sporen.

Florence zien we niet meer terug, maar hopelijk kan ze met de kralen een beetje geld verdienen en kan ze met haar fietsrolstoel zich redelijk verplaatsen.
Als we in februari komen is er een nieuw jongetje(Martin) op de dovenschool.Alle spulletjes hebben we voor hem gekocht en in bewaring gegeven aan de hoofdmeester. Ook voor een aantal sponsor kinderen hebben we nieuwe matrassen , schoolboxen , lakens enz. gekocht.
Wij willen iedereen bedanken voor de financiele steun , kleding, sieraden schoolspulletjes enz. en hopen dat jullie onze stichting blijven steunen.

We hebben nog een nieuwtje, ons huis is verkocht en gaan half november verhuizen naar de Massenweg nr.72 6991 CS in Rheden. Helaas kunnen we nu geen spulletjes opslaan om mee te nemen naar Uganda i.v.m. de verhuizing.

Nogmaals heel hartelijk bedankt namens Stichting Project Soroti en natuurlijk Michel, Karine, Kris , Mark, Suzanne en Laura voor het werk dat ze gedaan hebben in Uganda

hallo_holland_07_04 hallo_holland_07_07

Groetjes Evert en Nel