Dankbrief: Roomboternotentaartjes

Beste sponsor,

Wij willen bij deze graag iedereen bedanken die ons heeft ondersteund door het kopen van de roomboternotentaartjes. De actie is SUPER verlopen! De totale opbrengst van de verkoop van de roomboternotenkoeken en de verkoop van de (Afrikaanse) spulletjes is €1.350,-. Met dit mooie bedrag kunnen we een begin maken met het renoveren van de slaapzalen op de dovenschool. Mocht iemand nog een roomboternotentaartje willen kopen. We hebben afgelopen maandag nog 100 stuks opgehaald (waarvan er nog 50 over zijn) bij Bakkerij Eklund omdat we tijdens schaapscheerdersfeest uitverkocht waren en er nog mensen waren die graag een taartje wilden kopen. Dus…mocht u er nog een roomboternotenkoek willen, bel ons op 06-43027964 (telefoonnummer Evert) of stuur ons een mail!!. Woont u in de buurt, dan brengen we ze graag.

Uiteraard is €1.350,- niet voldoende om de gehele renovatie te kunnen realiseren. Daarom volgt er weer een actie die dit keer ondersteund wordt door de Super Coop in Rheden. Op 21 juli as. start bij Super Coop Rheden een statiegeld actie waarbij u de opbrengst van het statiegeld kan doneren aan Stichting Projecten Soroti. Wilt u ons (weer) helpen dan kunt u (uw flessen opsparen en) het statiegeld vanaf 21 juli 4 weken lang doneren door op de gele knop te drukken in de flessenautomaat bij de Super Coop in Rheden.De opbrengst wordt verdubbeld door de Super Coop De opbrengst van de taartjes wordt verdubbelt door Stichting Projectaktie Rheden. Nogmaals onze hartelijke dank!! We beseffen dat in tijden van economische crisis het financieel wat moeilijkere tijden zijn en waarderen het daarom nog meer!

Met vriendelijke groet,
De medewerkers van Project Soroti