Ze zijn er weer! Roomboternotentaartjes op het Schaapscheerdersfeest

Ja hoor…..het is weer BIJNA zover!! Zaterdag 18 juni op het Rhedens Schaapscheerdersfeest worden er weer roomboternotentaartjes (gesponsord door Eklund Bakkerij uit Zutphen) en leuke Afrikaanse spulletjes verkocht door Stichting Projecten Soroti.
De opbrengst is voor de Ngora deaf school.

De roomboternotentaartjes van 350 gram en 17,5 cm doorsnede worden verkocht voor €3,- per stuk. Ook roombotertaartjes zonder nootjes verkrijgbaar.

Op deze manier kan iedereen een goed doel steunen, te weten de kinderen van de dovenschool in Ngora en, niet onbelangrijk, jullie houden er zelf ook nog iets lekkers aan over. Tot en met woensdag 8 juni kan je per mail of telefonisch doorgeven hoeveel roomboternotentaartjes je af wilt nemen. Je kan ons ook een berichtje sturen via Facebook.

Als je zonder nootjes wilt, graag even specifiek aangeven, anders gaan we ervan uit dat je met nootjes wilt.

Alvast hartelijk bedankt voor jullie steun en support!!
Namens Evert en Nel van der Wissel, Margriet en de kinderen van de dovenschool.
Mailadres voor bestellingen margrietrheden@hotmail.com

Je mag ook een mail sturen naar Evert en Nel van der Wissel ej.vdwissel@chello.nl

Graag in dat geval een cc-tje naar het mailadres van Margriet zodat zij de bestellingen bij kan houden.

Liever telefonisch je bestelling doorgeven? Dan kan op 06-43027964.

Vr Groeten Bestuur Stichting Projecten Soroti